Wyszukiwanie
17 kwietnia 2012

Już jutro premiera biografii Kazimierza Deyny!

Wielu mieliśmy w historii polskiego futbolu genialnych piłkarzy - Boniek, Lato, Dudek czy Tomaszewski, teraz kariery w zachodnich klubach robią Szczęsny i trio z Dortmundu - Lewandowski, Błaszczykowski, Piszczek. Do grona wielkich osobistości polskiego futbolu po prostu trzeba zaliczyć też Kazimierza Deynę, którego to biografia (mam nadzieję szczera i obszerna) pojawi się na rynku już jutro, 18 kwietnia.

Mam ogromną ochotę na zapoznanie się z historią jednego z najwybitniejszych kopaczy w historii futbolu, bo Deyna i jego życie było bardzo intrygujące. Karierę poświęcił Legii, co nie przysporzyło mu wielkiej popularności - na polskich stadionach był bardzo często wygwizdywany. Prowadził polską reprezentację do wielkich sukcesów, był gwiazdą dużych imprez sportowych, ale jego życie nie było bajką.


Mam nadzieję, że biografia Deyny autorstwa Stefana Szczepłka ukarze nam Kazimierza Wielkiego w prawdziwym, nie zawsze kolorowym świetle, bo opowieści szczere cenię najbardziej.

Dla zainteresowanych książką mam niespodziankę - po raz pierwszy umieszczam na swojej stronie fragmenty książki. Jeżeli więc chcecie poczuć smak i klimat biografii pod wiele mówiącym tytułem "Deyna" - zapraszam do działu CZYTELNIA: "DEYNA" -->.

Więcej informacji o książce znajdziecie w jej OPISIE -->.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Do góry!